Temmuz 04, 2011

Anlamsıza Sevgi

---
Sevgili ansiklopedime uzun süredir birşeyler yazmadım. Hatta ilgilenmedim de. Yandaki ziyaretçi sayacım da bozulmuş. Yakın zamanda düzelteceğim bu işleri.
---
Anlamsız herhangi bir anlam içermeyene denir. Anlam denilen nitelik önemli bir etik değer olduğundan, anlamsızlık müthiş bir gereksizlik ihtiva eder. Bununla beraber çok çeşitli anlamsızlıklar da mevcuttur aslına bakarsanız. Mesela Matematik'de bir sayının sıfıra bölümü anlamsızdır. Güzel de bir Bülent Ortaçgil şarkısıdır ayrıca.
Sevmek konusuna girmeye dahi lüzum yok. Yüzyıllardır birileri bir şeyler karalamıştır onun hakkında. Boşu boşuna içerik doldurmanın anlamı yok.
Günümüzün konusu pek sevdiğim, her türlü taraftarı olduğum spor klubü. Kendisi şu sıralar sanırım tarihinin en kötü anını yaşıyor. Ben böyle şeyleri dert edecek bir insan değilim aslında. Ama an itibariyle çok meşgul olmadığımdan ve nereyi açsam karşıma çıktığından kötü hissetmeye devam ediyorum.
Tarihler 22 Mayıs 2011'i gösterirken, ben İsveç Fenerbahçeliler Derneği'nin yaklaşık 14 metrekarelik mekanında şampiyonluğu kutluyordum. Trafik kitlemişliğimiz, yol kapatmışlığımız var o grupla. Pek hatta o gruptan bazıları şehrin ortasındaki süs havuzuna bile girdi. Mutlu olduk orada.
Şimdi de mutsuz oluyorum en ufak tanımıyla. Niye? Çünkü birileri bir işler çevirmiş. Ya da birileri başkalarının birşeyler çevirdiğini duymuş gibi olmuş ama tam olmamış. Olayın hukuki terör boyutuna girmeye lüzum yok. Bir dönem gelecek ben yine sevineceğim tabii ki Fener büyük takım, hiç olmadı Gençlerbirliği'ni falan tutarım. Ama ben niye bu anlamsız sevgileri besliyorum, onu daha açıklayabilen bir şey olmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder